WIN NT+DOS+Linux

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Čtvrtek Květen 13 09:18:36 CEST 1999

Ucet konference wrote:

> zepta jestli ma stavajici filesystem nahradit svym, nebo nechat FAT.
> ( Mimochodem mohl by mi nejaky odbornik na NT rici, jestli tim neprichazim
> o nejake vlastnosti NT ?). Nechal jsem FAT a dalsi mile prekvapeni me

IMHO prichazis o moznosti nastavovani pristupovych prav.

                            Miroslav Lednicky

P.S.: Zkousel jsem si hrat s FIPSem a zjistil jsem, ze mam nekde uprostred
volneho mista na disku po fragmentace nejake nepresouvatelne sektory.
Nevite nekdo, jak je "odstehovat"? Pripadne ci to muze byt? (Je tam DOS
a WIN 3.1 a nejake obvykle programy. Word, Excell a jine blbosti).
Swap od win to neni. Zavazi to v tom, aby se udelala nova partition
(treba linuxova, at to neni uplne off topic ;-)  vetsi. Jsem ochoten smazat
prakticky
cokoliv, jen at je to pryc. Nektere jsem takhle odstehoval.
Na zacatku disku je volno (neco jsem promazal).

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/