WIN NT+DOS+Linux

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Květen 13 10:33:13 CEST 1999

On Thu, 13 May 1999, Miroslav Lednicky wrote:

> P.S.: Zkousel jsem si hrat s FIPSem a zjistil jsem, ze mam nekde uprostred
> volneho mista na disku po fragmentace nejake nepresouvatelne sektory.
> Nevite nekdo, jak je "odstehovat"? Pripadne ci to muze byt? (Je tam DOS
> a WIN 3.1 a nejake obvykle programy. Word, Excell a jine blbosti).
> Swap od win to neni. Zavazi to v tom, aby se udelala nova partition

Win 3.11 krome swapu maji jeste jeden maly soubor (souvisejici se swapem)
ktery je take nepresouvatelny. M602 ma take nejaky nepresouvatelny soubor.
Dobry je na tohleto SD - speed disk od Nortona - ten Vam krome tech
nepresouvatelnych sektoru take ukaze kteremu souboru patri, takze se
o nej pripadne muzete 'postarat' sam.