Rozhovor s Kenem Thompsonem

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Květen 20 15:20:45 CEST 1999

Dobry den,

Milan Kerslager wrote:

> Dobry den,
>
> dopisoval jsem si ted delsi dobu s p. Hlavenkou (autor clanku na Zive).
> Ztratil jsem posledni iluze a myslim, ze nema cenu mit k takovymto
> clankum vyhrady. S p. Docekalem maji podobne rekace typu "Ja ze tomu
> nerozumim? Vy mi sem pisete blaboly!". Quotuji jen casti dopisu a
> nechapou, ze jsem jen chtel, aby bud psali rozumne (tj. i pohled z druhe
> strany) nebo alespon pochopili, ze to neni tak jednoznacne, jak si to
> doted mysleli. Nechtel jsem omluvy, zmenu clanku, nic, jen ...

Skoda, ze jsem neztratil slovo... Pana Hlavenku znam z dob svych studii na
FS VUT v Brne, kdy horem dolem tlacil na kat. casti a mechanismu stroju
Autodesk s Autocadem. Bylo tam tehdy i vyukove centrum Autodesku... Pak tam
zacal delat i casopis, no a to mu zustalo. Nicmene styl ma porad stejne
nekriticky k tem, ktere ma rad a stejne rypavy k tem, ktere rad nema... O
nejake normalni debate s nim asi nemuze byt ani rec...

> Nema to proste cenu. Uz to vickrat neudelam (doufam).

To je pravda (to jako k te cene)... Nakonec, ono se staci podivat do
casopisu Computer, ktery je jeho dilem... To, ze v Computer Pressu obcas
neco vyjde o Linuxu je zrejme zasluhou toho, ze se to dobre prodava na
amazonu.com. Myslim, ze tento clovek ma prece jen vetsi zajem o prachy, nez
o to, ze se mu Linux v podstate nelibi...

> PS: Kazda aktivita bude po zasluze potrestana (Murphy)

:-)))

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72