WinLinux2000 na CD

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na DOP.SKODA.CZ
Pondělí Listopad 1 08:06:43 CET 1999

>Dobry den,
>  nezkousel jsem, ale vsiml jsem si, ze
>WinLinux2000 je na CD v PC Worldu 11/99
>(pokud by nekdo hledal moznost jak ho ziskat
>a netahat pred dialup ;-))
>
>--
>S pozdravem
>   Petr Snajdr

Zdravim vsechny,
Koupil jsem to cislo a WinLinux2000 prubnul. A tady je neco postrehu:
Ackoliv recenze v casopisu tvrdi, ze spojuje to nejlepsi z win a linuxu,
IMHO jde jen o distribuci pro umdos file system, podobne jako ceska
distribuce Monkey. Nevim co si ale tato distribuce prinasi z win, krome toho
ze se instaluje jako aplikace pro win. Pri instalaci prebira nastaveni HW
podle windowsu, ale vse si necha pro jistotu potvrdit a ne vse dokaze
rozeznat (v mem pripade nerozeznal zvukovku a PS/2 mys). Pri prvnim spusteni
nahodi X-ka s okenim manazerem KDE.
S cestinou je to vselijake, protoze pro X-ka nema ceske fonty a ke konzoli
jsem se jiz nedostal. Pro konzoli chybi taky mc.
Celkovy dojem: zklamani. Ve srovnani s Monkey, kterou jsem kdysi taky
instaloval ma sice vice aplikaci a elegantnejsi instalaci, ale Monkey zase
lepe umela pracovat s cestinou. Na druhy den sly WinLinux2000 z disku
pryc....

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz