WinLinux2000 na CD

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Listopad 1 17:51:02 CET 1999

On Mon, 1 Nov 1999, Josef Vogeltanz wrote:

> Koupil jsem to cislo a WinLinux2000 prubnul. A tady je neco postrehu:
> Ackoliv recenze v casopisu tvrdi, ze spojuje to nejlepsi z win a linuxu,

To me taky zaujalo :-)

> Celkovy dojem: zklamani. Ve srovnani s Monkey, kterou jsem kdysi taky
> instaloval ma sice vice aplikaci a elegantnejsi instalaci, ale Monkey zase
> lepe umela pracovat s cestinou. Na druhy den sly WinLinux2000 z disku
> pryc....

Ja se pres instalaci vubec nedostal. Po tom co to trvalo, ze to chce
xyz MB (140?) na C:\ a me se s bidou podarilo uvolnit tak 70
a to jsem mel na D: 800 MB free (jen jsem neprisel
na to jak to instalacnimi programu naznacit)  jsem potlacil potrebu
tento "zazrak" dale pokouset

--
S pozdravem
   Petr Snajdr