WinLinux2000 na CD

Beda Košata kosatab na vscht.cz
Pondělí Listopad 1 19:00:30 CET 1999

Petr Snajdr wrote:

> To me taky zaujalo :-)

> Ja se pres instalaci vubec nedostal. Po tom co to trvalo, ze to chce
> xyz MB (140?) na C:\ a me se s bidou podarilo uvolnit tak 70
> a to jsem mel na D: 800 MB free (jen jsem neprisel
> na to jak to instalacnimi programu naznacit)  jsem potlacil potrebu
> tento "zazrak" dale pokouset

Podle mne to ani nema moc cenu pro cloveka, ktery uz ma nejakou "normalni"
distribuci Linuxu nainstalovanou.
Myslim, ze cela ta distribuce je pro cloveka, ktery chce jenom vyzkouset Linux
na
svy Windowsovsky masine a chce to mit jednoduchy.
Muj dojem je takovej - nainstaluj, spoustej aplikace, ktery tam uz jsou, ale
radsi se
moc nesnaz o nejakou administraci nebo tak. Je to podle mne proste takova
hracka,
ktera se neda s "normalni" Linuxovou distribuci srovnat (koneckoncu co by clovek

chtel kdyz to ma jen 140MB)

                                                                            BEDA