WinLinux2000 na CD

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Úterý Listopad 2 07:29:54 CET 1999

Beda Košata wrote:
<kous>
> Je to podle mne proste takova hracka,
> ktera se neda s "normalni" Linuxovou distribuci srovnat (koneckoncu co by clovek
>
> chtel kdyz to ma jen 140MB)
>
>         BEDA

No, sem asi ze stare skoly :-), ale 140 MB povazuju za dost
velkou kapacitu, aby se na ni vesel OS (s rezervou). Je jasne,
ze tam nevtesnate tech 2500 aplikaci, ktere jsou ve standardni
distribuci Linuxu, ale to by delal jen blazen.

MH

PS: holt byly doby, kdy jsem musel napsat interpret do 16 kB
ROMky (NE do cikanky :-)))) , tak sem na to haklivej ;-)

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic     ICQ UIN: 14290832