office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Listopad 29 10:38:22 CET 1999

tiez by ma zaujimalo ci nahodou neexistuje nejaky klient pre nt terminal server
ja som take zatial nenasiel...

> # 2. Alternativny office
> # ale v skusobnej prevadzke sa uzivatelia stazovali na nedostatocnu
> # kompatibilitu a na mensie mnozstvo funkcii oproti MS, co sa mna tyka tak
>
>   mozna ma mene funcki, ale zamyslete se (spise uzivatele) zda funkce ktere
> jim chybi z MS jsou vyuzivany a maji smysl, protoze podle mne je tam tolik
> funkci co normalni smrtelnik neobjevi natoz pouzije

no mame zopar manikov ktory si nevedia zivot predstavit bez pivot table a to uz
ani nehovorim o specialnych embed funkciach vo vorde a kadejakych automatickych
hovadinach.... je to smutne ale je to tak

> # ako nahrada za word mi vyhovoval applix a nahrada za excell starroffice
>
>   zkousel jste Corel WordPerfect? Nevidel jsem tedka novy StarOffice (5.1), ale
> na obrazcich vypada pekne. KOffice pro KDE?

koffice som neskusal lebo pokial viem tak koffice je jednak dost beta a potom
treba k tomu mat nainstalene (aspon podla navodu) kde2.0 snapshot co epokladam za
najlepsie riesenie desktopu pre uzivatelov
wordperfect ma velmi slabu podporu importu mswordu,
je to skratka zalostne...
okrem toho full verziu som nemal moznost skusit lebo nie je free ani trial (aspon
pokial ja viem) a macku vo vreci, nech sa na mna nikto nehneva, nemozem kupit

> # ale nie je to ono a to nehovorim o lokalizacii a konverzii kodu z
> # win-1250 na iso8859-2 ktore vyzaduje nejake to makro naviac, okrem toho
> # truetype fonty su sice podporovane ale ked som chcel switchnut linuxovy
> # desktop na kod win-1250 tak mi nefungovalo dobre zobrazovanie aj ked
> # klavesnica a fonty to zvladali ok....
>
>   proc na Win-1250? neni lepsi rict truetype serveru, ze ma prekodovat fonty
> z 1250 na iso-8859-2 a on to potom zobrazi OK? Proste na linuxu bude ISO
> a pokud pujdou dokumenty jinam, prekoduji se?

tak toto ma zaujima
automaticke prekodovanie ???
totiz povedzme ked niekto dostane emailom dokument tak ho otvori a vzhladom na to
ze je win-1250 tak mu to nezobrazi spravne, mylim sa?
ked chcu teda importovat alebo exportovat dokumenty tak je to vzdy spojene s
problemami

> [...]
> # tom aby pouzivali trebars LyX a ukladali to ako pdf ktore cita kazdy ake
> # nemozu to poslat dalej na editaciu a podobne a to uz ani nevravim o
> # exceli teda spreadsheete kde je postscriptovy vystup dost neprimerany...
>
>   na jaky? uzivatele jsou strasne zhyckani tema Micro$hitima produktama, takze
> to bude tezke, jednou jsem se v jedne firme o to snazil, ale neslo to, proste
> ani programatori (50% firmy) to nechcou
>
>   jinak zkousel ste jeste KOffice pro KDE? Ja sem to nezkousel, ale pry to
> neni tak hrozne, zkuste to, mozna v tam najdete to co potrebujete

no skusal som nejake veci a starroffice je z toho co som skusal asi najlepsi ale,
straaaasne to zere resources, a potom ma to (aj toto) iste problemy s importom
hlavne wordovych dokumentov
applix ma lepsi word.. ale spreadsheet je uplne nanic

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |
         one of linuxware.sk founders |