office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Listopad 30 10:50:07 CET 1999

On Tue, 30 Nov 1999, you wrote:

> Rekl bych, ze se jim docela obchodne vydaril, nebot je plno lidi, co ma
> aplikace pod WinBase, ale nemohli je provozovat na inetu u provideru.
> Takhle napr. PVT nabizi linuxovy server s WB602 a docela uspesne.

No nevim, mozna jsem zvlastni a mozna, ze jsem jen ta vyjimka potvrzujici
pravidlo :-). Nejak mi smysl WB602 unika. Dobre, tak mozna ten kdo
ho pouzival pod Windows, muze ho pouzivat pod Linuxem. Proc
vsak nepouzit treba Sybase (je dokonce zadarmo) nebo treba PostgreSQL
(je a BUDE ;-) zadarmo)?

> Nekolik lidi tusi, ale plno firem pod hektickym nadsenim koupili nedodelky
> prvnich verzi WB602 a postupem casu donutili SW602 aby WB602 dodelali do
> konkurence schiopne podoby (docela bych to srovnaval s accesem, navic ma
> docela skvele replikacni funkce, ktere jinde nenajdete - napr. udatuje data
> co jsou na CD z internetu...).

Ted nechapu. Co ze s tim CD dela? :-)

> T602 pro wokna delali s nejakyma amikama. Prvni verze byla asi takova, ze
> jste napsali slovo a koukali jste se, jak se pomalu na monitoru dopisuje. A
> to jim fakt ujel vlak.

To je "styl Microsoft", ale ten si muze dovolit temer jen Microsoft.

> Proc by se melo vsechno pect v USA? Proc neco neupeceme tady? Mozky na to

No tak jo, ale SW602 to zrejme nebude :-)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr