instalace rh6.1 (bylo: instalace rh 6.0.5)

mario mario na itnet.cz
Neděle Říjen 3 18:33:18 CEST 1999

Milan Kerslager <kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz> píše v diskusním příspěvku:Pine.LNX.4.10.9910031359480.4125-100000 na pluto.spsselib.hiedu.cz...
> Pokud nenapisete, jak presne jste vyrabel CD, z ceho a jak jste poustel
> instalaci, tak je tento mail v konferenci bezpredmetny. Ja instaluju, a i
> kdyz mouchy jsou, tak to jde :-)

cd jsem vypalil ve wirouz pomoci "padus disc juggleru" z 6.1-i386.iso, ktere jsem stahnul z ftp://ftp.linux.cz . z nej jsem vyrobil boot disketu (z /images/boot.img). restart, nabehla zakladni instalacni obrazovka, ve spodnim radku boot: . nejdrive jsem jen enteroval, pri druhem pokusu jsem zkusil i text <enter> . v obou pripadech stejny vysledek :-( . mozna delam nekde botu, ale skutecne nevim kde. kdyz jsem instaloval pred casem rh6.0 tak slo vsechno v pohode.

> PS: v minulem mailu jsem zapomel vypichout, ze 1000 mailu poslu pres relay
>     providerovi tak, ze data tam hodim 1x a adresaty namnozim do obalky,
>     coz je standardni chovani pri prenosu posty.

tak tohle se mne asi netyka, protoze vubec nevim vo co go :-))

--
preji hezky den :-)
mario