instalace rh6.1 (bylo: instalace rh 6.0.5)

mario mario na itnet.cz
Středa Říjen 6 13:35:47 CEST 1999

zdravim,
asi jsem trubka, ale porad mi to nejde. chvili jsem o tom mailoval s martinem kerslagerem osobne, ale on ted asi nema cas. takze jeste jednou obnovim dotaz:

cd jsem vypalil ve wirouz pomoci "padus disc juggleru" z 6.1-i386.iso, ktere jsem stahnul z ftp://ftp.linux.cz . z nej jsem vyrobil boot disketu (z /images/boot.img). restart, nabehla zakladni instalacni obrazovka, ve spodnim radku boot: . nejdrive jsem jen enteroval, pri druhem pokusu jsem zkusil i text <enter> . v obou pripadech stejny vysledek :-( . mozna delam nekde botu, ale skutecne nevim kde. kdyz jsem instaloval pred casem rh6.0 tak slo vsechno v pohode.

tady je hlaska pri instalaci z CD:

Could not find platform independent libraries <prefxi>
Could not find platform dependent libraries <exec_prefix>
Consider setting $PYTHONHOME to <prefix>[:<exec_prefix>]
'import exceptions' failed; use -v for traceback
Warning! Falling back to string-based exceptions
'import site' failed; use -v for traceback
Traceback (innermost last):
File "/usr/bin/anaconda", line3, in ?
import sys, os
Import Error No module os
install exited abnormally

pokud jsem se pokusil o instalaci primo z ftp.linux.cz dostal jsem po nacteni druheho ramdisku hlasku:

File "/var/tmp/python-root/usr/lib/python1.5/ftplib.py", line 201, in getresp IOError: [Errno ftp error] 500 'CWD': command not understood

lidicky, prosim, poradte mi, kde delam botu.

diky

--
preji hezky den :-)
mario