URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 4 10:39:34 CEST 1999

On 1 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:

>          PS: Gnus jsem kratickou chvilku pouzival a pak toho zase
>     PS: nechal. Umi hodne veci, ale jak jsem tak zjistil - vubec je
>     PS: nepotrebuji,
>
> Treba je to proto, ze jste jeste nezkusil, jake to je, mit pekne
> nakonfigurovany Gnus :-)

Nikoliv, kdyz jsem nad ti premyslel, prevazna cast toho
co umi Gnus je sice hezka, ale opravdu ji nepotrebuji.
Trideni posty a dalsi kousky potesi, ale jak jsem vypozoroval:
co neprectu hned a nebo na to neodpovim hned: k tomu
se jiz nikdy nevratim. Pak mi staci samozrejme jen
jedna slozka a v kritickem pripade nekolik slozek
do niz ukladam maily, ktere jsem jiz cetl a rad
bych je uchoval.

>     PS:            naopak. Me vsak na nem vadi zpusob jakym se
>     PS: ovlada. Neni slozity, ale nevyhovuje mi. Dost silne mi vsak
>     PS: vadilo jeho pouziti na pomale lince, kdy jsem si nebyl jist v
>     PS: jakem stavu "ta druha strana" je.
>
> Ted presne nerozumim. Mate na mysli stahovani newsu? Gnus samozrejme umi

Nikoliv

> bud Newsy nestahovat a cist jenom bezne maily treba z
> /var/spool/mail/.. nebo umi Newsy stahovat davkove a odpovidat na Newsy
> off-line. Pokud jde o nacitani do skupin tak s tim uz pomala linka nema
> nic spolecneho. Gnus pouzivam take doma s modemem na 486/66 a bez
> problemu a to mam jeste Emacspeak, ktery praci Emacsu "ponekud"
> zpomaluje.

Na pomale lince clovek nema okamzitou zpetnou kontrolu. Dost
casto se mi stavalo, ze jsem napsal misto jednoho pismena dve nebo
vice a stejne tak s mazanim znaku. A to jeste se mi tato situace
obcas zopakovala pri pokusu o opravu :). Za to samozrejme nemuze zadny
program, ale v gnusu me vzdy dost nastvalo, ze jsem si smazal
nejen prvni radek dopisu, ale i onu "oddelovaci linku"
od hlavicek dopisu a pro jistotu i posledni hlavicku dopisu.
Ciste subjektivne jsem i nalokanim pocitaci v X Window
mel obcas pocit, ze vidim jak se prekresluje okno (ten
efekt je asi vysledkem "dobarveni" dopisu, ale je
to pocit. Kdo vi zdali se to da vubec zmerit.

> To je otazka, jestli je to otazka potreby. :-) Myslim,
> ze se zvysujicimi se znalostmi, zvysuji se i naroky na aplikaci,
> co myslite.? :-)

To jiste, ale nemusi jit prave o pridavani dalsich funkci.

>     PS:           Na PINE je jen trochu na skodu jedna vec a to licence.
>
> To je fakt; pokud to neni GPL, nebo neco velice podobneho, tak je to
> nedostatek.

Je, bohuzel licence pine zabranuje tusim distribuci
nejak zaplatovaneho pine v binarni podobe a podle
toho, ze nejake zaplaty jsou i soucasti Debian Linuxu
asi opet bohuze zaplatovat je co :-(

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
Paradoxem Perlu je, ze temer vse co v nem ma nejakym prinos
mluvi proti jeho pouziti.