URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Pondělí Říjen 4 11:17:05 CEST 1999

    PŠ: On 1 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:
    ::
    PS: Gnus jsem kratickou chvilku pouzival a pak toho zase nechal. Umi
    PS: hodne veci, ale jak jsem tak zjistil - vubec je nepotrebuji,
    ::  Treba je to proto, ze jste jeste nezkusil, jake to je, mit pekne
    :: nakonfigurovany Gnus :-)

    PŠ: Nikoliv,

Takže nezkusil? :-)

kdyz jsem nad ti premyslel, prevazna cast toho co umi
    PŠ: Gnus je sice hezka, ale opravdu ji nepotrebuji.  Trideni posty a
    PŠ: dalsi kousky potesi, ale jak jsem vypozoroval: co neprectu hned
    PŠ: a nebo na to neodpovim hned: k tomu se jiz nikdy nevratim. Pak
    PŠ: mi staci samozrejme jen jedna slozka a v kritickem pripade
    PŠ: nekolik slozek do niz ukladam maily, ktere jsem jiz cetl a rad
    PŠ: bych je uchoval.

Nevím jakou máte frekvenci mailů, ale pokud odkládáte maily k pozdějšímu
    vyřízení, a to se prostě stává, nejen proto, že by člověk nechtěl
    ihned odpovědět, ale také proto, že třeba na danou otázku v mailu
    ihned nezná odpověď, tak se Vám musí nutně stát, že se maily hromadí
    bez ladu a skladu a na první pohled nevíte, čeho se týkají.

    PS: naopak. Me vsak na nem vadi zpusob jakym se ovlada. Neni
    PS: slozity, ale nevyhovuje mi. Dost silne mi vsak vadilo jeho
    PS: pouziti na pomale lince, kdy jsem si nebyl jist v jakem stavu
    PS: "ta druha strana" je.
    ::  Ted presne nerozumim. Mate na mysli stahovani newsu? Gnus
    :: samozrejme umi

    PŠ: Nikoliv

Stále nerozumím.

    :: bud Newsy nestahovat a cist jenom bezne maily treba z
    :: /var/spool/mail/.. nebo umi Newsy stahovat davkove a odpovidat na
    :: Newsy off-line. Pokud jde o nacitani do skupin tak s tim uz
    :: pomala linka nema nic spolecneho. Gnus pouzivam take doma s
    :: modemem na 486/66 a bez problemu a to mam jeste Emacspeak, ktery
    :: praci Emacsu "ponekud" zpomaluje.

    PŠ: Na pomale lince clovek nema okamzitou zpetnou kontrolu. Dost
    PŠ: casto se mi stavalo, ze jsem napsal misto jednoho pismena dve
    PŠ: nebo vice a stejne tak s mazanim znaku. A to jeste se mi tato
    PŠ: situace obcas zopakovala pri pokusu o opravu :). Za to
    PŠ: samozrejme nemuze zadny program, ale v gnusu me vzdy dost
    PŠ: nastvalo, ze jsem si smazal nejen prvni radek dopisu, ale i onu
    PŠ: "oddelovaci linku" od hlavicek dopisu a pro jistotu i posledni
    PŠ: hlavicku dopisu.

Asi už začínám rozumět. Máte tedy na mysli případ, kdy se terminálově
  připojíte na nějaký počítač, a na něm spouštíte třeba Gnus. V tom
  případě za to jak chodí Gnus opravdu Gnus nemůže. Respektive je
  podstatné na jakém stroji Gnus skutečně chodí. Pokud jde o to mazání,
  tam je to spíše chyba uživatelská. Pokud používám terminálové spojení,
  musím vědět, že ikdyž se nic po stisku klávesy okamžitě nestalo, stane
  se tak tehdy, až to spojení dovolí. Jinak je pro tyto případy -
  nežádoucí operace v Gnusu, ale i v Emacsu při editaci textu, vhodné
  použít funkci undo. :-)

  Ciste subjektivne jsem i nalokanim pocitaci v
    PŠ: X Window mel obcas pocit, ze vidim jak se prekresluje okno (ten
    PŠ: efekt je asi vysledkem "dobarveni" dopisu, ale je to pocit. Kdo
    PŠ: vi zdali se to da vubec zmerit.

To nemohu posuzovat.

    :: To je otazka, jestli je to otazka potreby. :-) Myslim, ze se
    :: zvysujicimi se znalostmi, zvysuji se i naroky na aplikaci, co
    :: myslite.? :-)

    PŠ: To jiste, ale nemusi jit prave o pridavani dalsich funkci.

Já jsem měl na mysli případ, že například začínajícímu uživateli stačí
    486, ale pokročilejší již potřebuje HW výkonnější.

Jan Buchal