URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 4 12:18:10 CEST 1999

On 4 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:

> Nevím jakou máte frekvenci mailů, ale pokud odkládáte maily k pozdějšímu
>     vyřízení, a to se prostě stává, nejen proto, že by člověk nechtěl

To prave neodkladam nebo v naprostem minimu. V opacnem pripade se
totiz stava, ze je odlozim navzdy. Co muzes udelat dnes, neodkladej
na zitra :-)

>     ihned odpovědět, ale také proto, že třeba na danou otázku v mailu
>     ihned nezná odpověď, tak se Vám musí nutně stát, že se maily hromadí
>     bez ladu a skladu a na první pohled nevíte, čeho se týkají.

viz. vyse. Po nejake dobe se v nich nejenomze nevyznam, ale
ani nevim, ze existuji :-)

> [...]
>     PŠ: "oddelovaci linku" od hlavicek dopisu a pro jistotu i posledni
>     PŠ: hlavicku dopisu.
>
> Asi už začínám rozumět. Máte tedy na mysli případ, kdy se terminálově
>   připojíte na nějaký počítač, a na něm spouštíte třeba Gnus. V tom
>   případě za to jak chodí Gnus opravdu Gnus nemůže. Respektive je
>   podstatné na jakém stroji Gnus skutečně chodí. Pokud jde o to mazání,
>   tam je to spíše chyba uživatelská. Pokud používám terminálové spojení,
>   musím vědět, že ikdyž se nic po stisku klávesy okamžitě nestalo, stane
>   se tak tehdy, až to spojení dovolí. Jinak je pro tyto případy -

No to ano, ale ne vzdy to vim dopredu a ne vzdy vim, ze za to
muze spojeni a ne treba klavesnice, zdaleny pocitac, ja apod.

>   nežádoucí operace v Gnusu, ale i v Emacsu při editaci textu, vhodné
>   použít funkci undo. :-)

>     :: To je otazka, jestli je to otazka potreby. :-) Myslim, ze se
>     :: zvysujicimi se znalostmi, zvysuji se i naroky na aplikaci, co
>     :: myslite.? :-)
>
>     PŠ: To jiste, ale nemusi jit prave o pridavani dalsich funkci.
>
> Já jsem měl na mysli případ, že například začínajícímu uživateli stačí
>     486, ale pokročilejší již potřebuje HW výkonnější.

Tak to si myslim, ze je presne naopak. Nemohu si pomoci, ale
vsichni mi znami, kteri o pocitacich vi jen to, ze se na tom
da hrat Quake nebo Tomb Raider III, maji lepsi pocitac
nez ja a to se jim jeste zda malo "nadupany". Na cteni
posty me staci libovolna 386 s 8 MB RAM a nebo chteli bych
se vzdat Linuxu tak i horsi.

Problem je totiz v tom ne organizovat mou postu, ale muj cas :-)
--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
Paradoxem Perlu je, ze temer vse co v nem ma nejakym prinos
mluvi proti jeho pouziti.