URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Pondělí Říjen 4 13:20:59 CEST 1999

    PŠ: To prave neodkladam nebo v naprostem minimu. V opacnem pripade
    PŠ: se totiz stava, ze je odlozim navzdy. Co muzes udelat dnes,
    PŠ: neodkladej na zitra :-)

Přesně tak, jenže já, jak jste si asi všiml, ale asi zapoměl :-) hovořil
    o tom, kdy nastane to - nemůžeš udělat dnes -.

    :: ihned odpovědět, ale také proto, že třeba na danou otázku v mailu
    :: ihned nezná odpověď, tak se Vám musí nutně stát, že se maily
    :: hromadí bez ladu a skladu a na první pohled nevíte, čeho se
    :: týkají.

    PŠ: viz. vyse. Po nejake dobe se v nich nejenomze nevyznam, ale ani
    PŠ: nevim, ze existuji :-)

Viz. výše. :-)

    :: PŠ: samozrejme nemuze zadny program, ale v gnusu me vzdy dost PŠ:
    :: nastvalo, ze jsem si smazal nejen prvni radek dopisu, ale i onu
    :: PŠ: "oddelovaci linku" od hlavicek dopisu a pro jistotu i
    :: posledni PŠ: hlavicku dopisu.
    ::
    :: Asi už začínám rozumět. Máte tedy na mysli případ, kdy se
    :: terminálově připojíte na nějaký počítač, a na něm spouštíte třeba
    :: Gnus. V tom případě za to jak chodí Gnus opravdu Gnus
    :: nemůže. Respektive je podstatné na jakém stroji Gnus skutečně
    :: chodí. Pokud jde o to mazání, tam je to spíše chyba
    :: uživatelská. Pokud používám terminálové spojení, musím vědět, že
    :: ikdyž se nic po stisku klávesy okamžitě nestalo, stane se tak
    :: tehdy, až to spojení dovolí. Jinak je pro tyto případy -

    PŠ: No to ano, ale ne vzdy to vim dopredu a ne vzdy vim, ze za to
    PŠ: muze spojeni a ne treba klavesnice, zdaleny pocitac, ja apod.

U Vás jsem předpokládal, že to víte.

    :: :: To je otazka, jestli je to otazka potreby. :-) Myslim, ze se
    :: :: zvysujicimi se znalostmi, zvysuji se i naroky na aplikaci, co
    :: :: myslite.? :-)
    ::
    :: PŠ: To jiste, ale nemusi jit prave o pridavani dalsich funkci.
    ::
    :: Já jsem měl na mysli případ, že například začínajícímu uživateli
    :: stačí 486, ale pokročilejší již potřebuje HW výkonnější.

    PŠ: Tak to si myslim, ze je presne naopak. Nemohu si pomoci, ale
    PŠ: vsichni mi znami, kteri o pocitacich vi jen to, ze se na tom da
    PŠ: hrat Quake nebo Tomb Raider III, maji lepsi pocitac nez ja a to
    PŠ: se jim jeste zda malo "nadupany". Na cteni posty me staci
    PŠ: libovolna 386 s 8 MB RAM a nebo chteli bych se vzdat Linuxu tak
    PŠ: i horsi.

Uváděl jsem to jako příklad, pro pochopení toho, jak se zvyšují
požadavky na aplikaci/hardware se zvyšujícími se znalostmi. Velice často
jsem viděl a slyšel uživatele, kteří tvrdili, že ten či onen program je
na ně příliš složitý jen proto, že se s ním nedokázali pořádně naučit
zacházet. To však jistě není správný přístup.

    PŠ: Problem je totiz v tom ne organizovat mou postu, ale muj cas :-)

O tom přece byla celou dobu řeč. :-) Alespoň z mé strany.

Jan buchal