URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Úterý Říjen 5 08:37:37 CEST 1999

    PŠ: On 4 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:
    :: PŠ: Coz prave nemusim a mohu si precist manual treba k glibc, PŠ:
    :: podivat se na src. jadra, zajit na prochazku s detmi a nebo neco
    :: PŠ: jineho cemu v tu chvili tam prednost.
    ::
    :: Když už umíte číst src jádra tak pro Vás nějaký ten manuálek ke
    :: Gnusu nic není. :-)

    PŠ: Jenze existuje nejmene 20 manualu (obecne dokoumentace), ktere
    PŠ: bych precetl radeji a jejichz obsah by se mi opravdu
    PŠ: hodil. Vite, gnus mi prijde jako auto, ktere ma 14 volantu. Ano,
    PŠ: muzete ho ovladat do nejemnejsich podrobnosti a ridit jeho jizdu
    PŠ: na milimetr v kteremkoliv smeru, presto jsou lide, kteri daji
    PŠ: prednost autu s volantem jednim a vsechny dalsi vymozenosti
    PŠ: ozeli. Stejne tak se najdete nekolik lidi, kteri je budou
    PŠ: povazovat za neco naprosto nezbytneho a jine auto nez s 14
    PŠ: volanty nebudou kupovat.  No a pak jsou lidi na ktere je i jeden
    PŠ: volant moc, ale to uz je o necem jinem :-).

stejně si myslím, že když dokážete jen letmým pohledem na Gnus usoudit,
    jaké má možnosti (14 volantů) - nikdy jsem si jich nevšiml, nu
    vidím, že má Gnus opravdu možnosti široké - tak pro Vás je naprostou
    hračkou naučit se ovládat alespoň ten jeden volant. V opačném
    případě, bych si musel myslet, že mluvíte o něčem o čem nic nevíte.

Jan buchal