URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Říjen 5 09:42:45 CEST 1999

On 5 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:
>     PŠ: volanty nebudou kupovat.  No a pak jsou lidi na ktere je i jeden
>     PŠ: volant moc, ale to uz je o necem jinem :-).
>
> stejně si myslím, že když dokážete jen letmým pohledem na Gnus usoudit,
>     jaké má možnosti (14 volantů) - nikdy jsem si jich nevšiml, nu
>     vidím, že má Gnus opravdu možnosti široké - tak pro Vás je naprostou
>     hračkou naučit se ovládat alespoň ten jeden volant. V opačném
>     případě, bych si musel myslet, že mluvíte o něčem o čem nic nevíte.

jenze ja techh zbyvajicich 13 volantu nikdy nepouziji a zavazi mi :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
Paradoxem Perlu je, ze temer vse co v nem ma nejakym prinos
mluvi proti jeho pouziti.