URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Úterý Říjen 5 10:02:16 CEST 1999

    :: stejně si myslím, že když dokážete jen letmým pohledem na Gnus
    :: usoudit, jaké má možnosti (14 volantů) - nikdy jsem si jich
    :: nevšiml, nu vidím, že má Gnus opravdu možnosti široké - tak pro
    :: Vás je naprostou hračkou naučit se ovládat alespoň ten jeden
    :: volant. V opačném případě, bych si musel myslet, že mluvíte o
    :: něčem o čem nic nevíte.

    PŠ: jenze ja techh zbyvajicich 13 volantu nikdy nepouziji a zavazi
    PŠ: mi :-)

Nezlobte se, ale já mám zatím z Vašich mailů na téma Gnus dojem, že
    neumíte použít ani ten jeden. :-)

Jan buchal