URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Říjen 5 11:12:03 CEST 1999

On 5 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:
>     :: stejně si myslím, že když dokážete jen letmým pohledem na Gnus
>     :: usoudit, jaké má možnosti (14 volantů) - nikdy jsem si jich
>     :: nevšiml, nu vidím, že má Gnus opravdu možnosti široké - tak pro
>     :: Vás je naprostou hračkou naučit se ovládat alespoň ten jeden
>     :: volant. V opačném případě, bych si musel myslet, že mluvíte o
>     :: něčem o čem nic nevíte.
>
>     PŠ: jenze ja techh zbyvajicich 13 volantu nikdy nepouziji a zavazi
>     PŠ: mi :-)
>
> Nezlobte se, ale já mám zatím z Vašich mailů na téma Gnus dojem, že
>     neumíte použít ani ten jeden. :-)

To mi prijde jako narazka na moji "cestinu" (coz s mailerem nema nic
spolecneho), ale jinak (plus/minus) ja netvrdim ani nic jineho :-)
Dokonce to tvrdim porad dokola :-). Neumim pouzit do dusledku ani ten
pine jelikoz to nepotrebuji :-)

Kdyz nad tim tak premyslim, mate pravdu v tom, ze nektere veci by
bylo mozne delat lepe a efektivneji s jinym mail klientem.
Zrovna pro dve asi pine vyhledove prestanu pouzivat:
podpora POP3 pres SSL a IMAP pres SSL. Otazkou je
jake vyber programu se nabizi ted. Tusim, ze snad
Netscape Mail by mohl umet pop3 pres SSL? IMAP umi take, ale
s tim SSL si jiz nejsem jisty.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic