URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

Úterý Říjen 5 18:07:23 CEST 1999

On 4 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:

> Uváděl jsem to jako příklad, pro pochopení toho, jak se zvyšují
> požadavky na aplikaci/hardware se zvyšujícími se znalostmi. Velice často
> jsem viděl a slyšel uživatele, kteří tvrdili, že ten či onen program je
> na ně příliš složitý jen proto, že se s ním nedokázali pořádně naučit
> zacházet. To však jistě není správný přístup.

Jenze jak vite, co z toho byla pricina a co nasledek?

Ja si treba strasne dlouho nemohl zapamatovat, jak se Emacs ukoncuje. Ani
tedka si nejsem jisty, jestli je to Ctrl+C a Ctrl+X, nebo naopak, nebo
dokonce neco uplne jineho. A to jsem ho jeden cas celkem dost pouzival
(kvuli tomu, ze to nejjednodussi cesta, jak neco udelat). Proste mi ten
styl nejak nesednul. Znamena to, ze jsem debil a nevim, co je pro mne
nejlepsi? :)

S pranim, aby se lidi prestali nesmyslne hadat o tom, ktery program je
nejlepsi, a radsi si uzivali toho, ze si muzou sami svobodne vybrat...