URL v pine (Re: Pozvanka na prednasku)

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Čtvrtek Říjen 7 09:18:01 CEST 1999

    PK: On 4 Oct 1999 buchal na brailcom.cz wrote:
    :: Uváděl jsem to jako příklad, pro pochopení toho, jak se zvyšují
    :: požadavky na aplikaci/hardware se zvyšujícími se
    :: znalostmi. Velice často jsem viděl a slyšel uživatele, kteří
    :: tvrdili, že ten či onen program je na ně příliš složitý jen
    :: proto, že se s ním nedokázali pořádně naučit zacházet. To však
    :: jistě není správný přístup.

    PK: Jenze jak vite, co z toho byla pricina a co nasledek?

Myslím, že vím. Pro vaší informaci,

e==>Exit Emacs  (C-x C-c)

Je to v menu poslední volba v položce files. Předpokládám, že není tak
těžké zapamatovat si, že se menu vyvolává klávesou f10. :-)

    PK: Ja si treba strasne dlouho nemohl zapamatovat, jak se Emacs
    PK: ukoncuje. Ani tedka si nejsem jisty, jestli je to Ctrl+C a
    PK: Ctrl+X, nebo naopak, nebo dokonce neco uplne jineho. A to jsem
    PK: ho jeden cas celkem dost pouzival (kvuli tomu, ze to
    PK: nejjednodussi cesta, jak neco udelat). Proste mi ten styl nejak
    PK: nesednul. Znamena to, ze jsem debil a nevim, co je pro mne
    PK: nejlepsi? :)

To nevím :-) Debil je pravděpodobně nějaká choroba. Nejsem psychiatr,
    takže nemohu posloužit radou. :-)

    PK: S pranim, aby se lidi prestali nesmyslne hadat o tom, ktery
    PK: program je nejlepsi, a radsi si uzivali toho, ze si muzou sami
    PK: svobodne vybrat...

Souhlasím. Měla-li to být narážka na mé příspěvky, pak musím
    konstatovat, že jste se zmýlil. Hovořil jsem především o tom, jak
    lidé rádi dělají ukvapené závěry na základě svého momentálního a
    velice často nepřesného vydění skutečnosti. Toť vše.
Přeji Vám hodně vnitřní svobody.

Jan buchal