Úvaha o flame/feature wars (bylo URL v pine)

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Pátek Říjen 8 18:56:45 CEST 1999

    PS: On 8 Oct 1999, Pavel Hanak wrote:
    :: NE, člověk má být uvážlivý a má se snažit být schopen rozlišit,
    :: kdy je vhodné věci zhodnotit sám pro sebe z "uživatelského
    :: hlediska" a kdy může něco věřejně prezentovat. Navíc nebývá
    :: obtížné rozlišit uživatelský

    PS: Znamena to, ze jsem omezen v tom co mohu verejne prezentovat?
    PS: Proc? Cim? Podle ceho to poznam?

Pochopitelně by člověk měl být omezen v tom, co může veřejně
prezentovat. Např. by člověk neměl na veřejnosti hajlovat, provozovat
sexuální praktiky, většina lidí třeba, když potřebuje vykonat velkou
potřebu, tak to neudělá na náměstí, ale snaží se najít nějaké WC.

Proč?  Podle čeho poznají, že by některé věci na veřejnosti dělat
neměli?  Inu proto, že existuje něco, čemu se říká takt, vnitřní
vyciťování apod.  Proto také např. se mnoho lidí nesnaží na veřejnosti
stavět do popředí svou osobu, neboť se neradi chlubí a vnitřní hlas jim
říká, že to není správné. Toto vše má ve skutečnosti stejné příčiny,
i když se projevují v různých formách.

    :: dotaz a snaha o sdílení nějaké zkušenosti (většinou to bývá psáno
    :: v poměrně skromném duchu) od rádoby odbornějšího postoje, který -
    :: je-li odhalen jako nedostatečně odborný - se snaží skrýt pod
    :: pláštík postoje
    typu: "No ne, já se přece jen dělím s ostatními o svou uživatelskou
    :: zkušenost, to snad mohu."

    PS: Nemohu? Proc?

Pokud bych si spojil vaši otázku s tím, co jsem předtím řekl, tak ta
vaše otázka zní takto: "Proč bych nemohl skrývat svůj rádoby
odbornější postoj, který byl ale odhalen jako nedostatečně odborný, pod
pláštík postoje..."
Jste si jist, že jste se na toto chtěl opravdu zeptat? :-)
Pokud ano, tak bych odpověděl tak, že se člověk má snažit být spíše
pravdivý k sobě i k druhým, než něco předstírat.

    :: Všimněte si ale, že je v této konferenci hodně skutečně odborně
    :: zdatných lidí, kteří samozřejmě znají přednosti i slabiny mnoha
    :: programů, nicméně referují velmi věcně a korektně a v podstatě
    :: nemají potřebu psát zprávy
    typu: "No, ono ten program X jsem chvíli zkoušel, ale nic moc."

    PS: Velka cast teto vetve vznikla jako reakce na tvrzeni: