NFS: Linux klient vs. IRIX 6.2 server

Jan Kurik kurik na amis.cz
Pondělí Říjen 11 08:13:00 CEST 1999

On Sun, 10 Oct 1999, Jan Kasprzak wrote:

> 	Problem nastava i pro mene souboru (zkousel jsem az 100), a dokonce
> i kdyz mezi jednotliva echo vlozim "sync; sleep 1".
>
> 	Netusite nekdo, kde muze byt problem? Je v NFS nejak omezena delka
> jmena souboru?

  Nevim, jestli je to podobny problem, jako jsem mel ( mam ) ja na NFS.
Obcas se mi stavalo, ze treba zmenim pristupova prava pres NFS a potom na
strane, kde je nfs server pustim program, ktery tyto zmenena prava
ocekava, ale ony tam jsou porad ty stare. Zmenene prava se promitnou treba
az za nekolik sekund. Zkousel jsem sync na strane klienta i serveru, ale
nic z toho nezabralo. Zacal jsem hledat neco jako nfs-flush , ale uz jsem
nemel silu se tim zaobirat, takze to zustalo bez vysledku.
  Uvedeny problem mi nastava v ruznych kombinacich OS :
Linux-SCO
Linux-Sun
Linux-Linux
  ale nekdy i SCO-Sun.