Merced: Linux ano, NT ne? (prevzato z sveta namodro)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Říjen 14 10:19:38 CEST 1999

> Studoval to niekto z vas?

Ano :-)

Naprosty nesmysl.

Ano. Tohle _je_ definice.

> A zistite zel registre (ci uz adresove, priznakove alebo univerzalne) maju roznu
> dlzku

Registry maji obvykle sirku shodnou s ALU. U 8-mi bitu se pro
zjednoduseni prace se daji pouzivat "spojene" - tj. 16-ti bitove. Ale
ALU je porad 8-mi bitova, takze operace nad nimi probihaji nadvakrat
(byt v jedine instrukci). U i286 je ALU 16-ti bitova, u 386SX - P III
je 32-bitova. Na tom nic nemeni ani sirka vnejsich sbernic.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s