Re: OT - jak zapnout obrázky

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Sobota Říjen 23 18:20:18 CEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Pavel Kankovsky wrote:

> To by se asi zakaznici divili, kdyby nekdo spocital naklady na porizeni a
> udrzbu "kompatibilniho" hw a sw, pak do faktur uvadel polozku "naklady na
> kompatibilitu." :)

<JOKE>
Zrovna jsem premyslel jak je ten nas stat hrozny, jak hrozne dane
po nas chce apod. Pri te prilezitosti  me napada, ze muj Excel asi taky
neprecte format Excelu 2000. Ja pitomec jsem uplne zapomel na dane pro
Microsoft! Ze ty dva roky nejak rychle ubehly ;-). A to jsem
slysel, ze se Office2000 neprodava tak jak se ocekavalo, ze
by se poplatnici bourili? Konec feudalismu?

BTW: Vemte si kolik tak stoji Office (upgrade), pak si vemte
kolik tak stoji levna televize. A ted reknete lidem, ze
si kazde dva roky musi koupit novou, ktera bude umet
o 100 veci vic (bude obsahovat budik, automaticky vysouvac
anteny, pri spusteni vam rekne "Dobry den" a spoustet
se bude tlacitkem START) tj. jim defakto ani
nemusi vadit, ze se meni kodovani a stara televize dal
bude nepouzitelna (nekompatibilni). Oni prece budou
Ti kdo jdou s dobu. A jeste muzu argumentovat tim, ze
pred 2 roky by stejna televize stala treba 2x vic
tj. globalne vzato budeme mit stale lepsi televizory
za stejnou cenu, jina cesta neni  ;-)
</JOKE>

--
S pozdravem