LILO - jak prenest linux z disku na disk bez diskety

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Říjen 24 13:42:38 CEST 1999

Zdravim,

Mam masinu bez Fdd (CD) jen s IDE HDD ktery byl nainstalovan v jinem
stroji. Obcas spatne startuje takze jsem sehnal jiny vetsi hdd.

Puvodni hdd je rozdelen na hda1 (/) a hda2 (swap) , novy hdd jsem
rozdelil stejne - hdc1 (/) a hdc2 (swap). Novy disk (hdc1) jsem
namontoval do /mnt/newhdd a prenesl tar-em vsechny soubory (vyjma proc)
z / do /mnt/newhdd .

Ted bych potreboval zaridit aby se lilo preneslo na dev hdc tak aby po
prendani disku (hdc1->hda1) linux nabootoval.

V konfiguraci LILO mam tohle -

  boot=/dev/hda
  map=/boot/map
  install=/boot/boot.b
  prompt
  timeout=50
  image=/boot/bzImage-2.2.10
          label=newk
          root=/dev/hda1
          read-only

Nevite jak na to ? - respektive jde to vubec ?