LILO - jak prenest linux z disku na disk bez diskety

Neděle Říjen 24 15:35:43 CEST 1999

> V konfiguraci LILO mam tohle -
>
>   boot=/dev/hda
>   map=/boot/map
>   install=/boot/boot.b
>   prompt
>   timeout=50
>   image=/boot/bzImage-2.2.10
>           label=newk
>           root=/dev/hda1
>           read-only
>

> Nevite jak na to ? - respektive jde to vubec ?

Neskusal som, ale asi by som sa pokusil pouzit prikaz dd (pozri man dd)
Kedze podla konf. pre LILO je nainstalovany na MBR disku.
Tak ho treba prekopirovat. Len si treba potom dat pozor,
aby sa neznicila partition table. Povedal by som,
ze je to take hlbkove studium ako vyzera disk.
Ide o to ci sa to oplati.

Je este jedna moznost: preniest MBR, potom vytvorit particie
a prekopirovat udaje.

Este jedna moznost ma napadla. Skuste LILO nainstalovat na /dev/hdc
cize sa zmeni boot=/dev/hdc, ostatne zachovajte a vymente disky.
Ak sa to narozbehne budete musie laborovat s prvymi dvoma moznostami.

Vela stastia a malo znicenych diskov.

Marian Cavojsky
Spravca siete Soria&Grey s.r.o.
e-mail: cavojsky na soria-grey.sk