Kam psat odpoved (bylo Re: dns a multihomed)

Vladimír Rengevič grafon na grafon.sk
Středa Říjen 27 15:36:11 CEST 1999

Prijemny den vospolok,

Ak mozem vyjadrit svoj nazor, takze asi takto.
Co je nezavisle na zaciatok

> Nemám na mysli rolování při odpovědi, ale jen při čtení...
> Problém není ani s rozlišením, co je odpověď...
Ak mam nieco k textu tak do textu...

A zvysok jednoducho zmazat (ak je nepodstatny a teda tam uz nema co hladat).

Aspon podla mna je to najjednoduchsie a najlogickejsie. Kazdy ma svoj zvyk
a svoj nazor, ale nejaky standard by sa mohol zaviest, ved je aj dost mailov
s 2 riadkami podstatnej informacie a 100 riadkami ponechanymi
z predchadzajuceho mailu ktore su tam absolutne nanic.
Mozno sa mylim, ale logicky mi to vychadza takto najrozumnejsie..

Len tolko

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
grafon na grafon.sk