X a spotreba pameti

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Září 2 14:11:58 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Daniel Smolik wrote:

W>Nevim ,ale ty formulare je vec NN. Proste v programu jsou natvrdo
W>napsane kodovani fontu.
W>
W>                                 Dan

Formulare su jedina vec, ktoru v netscape nejde rozbehat 8859-2 priamo.
Pred nejakym casom som sa o to pokusal, ale neuspesne - dokonca som zasiel
tak daleko, ze som v binarke netscape zacal prepisovat ine, podporovane,
kodovanie na 8859-2. Vtedy som to nezvladol, ale niekto iny hej - vysledkom
je skript nspatch.pl, ktory takto prepise japoncinu. Ma to ten nedostatok,
ze diakritika je tam potom "natvrdo" a nejde sa velmi vratit k povodnemu
(ne)kodovaniu.

Neviem kto je tym anonymnym dobrakom, ale zdrojak mozem na poziadanie
zaslat, este sa mi flaka po disku.

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk