98 - 'Address already in use'

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Pondělí Září 6 12:42:59 CEST 1999

> Nevim zda to pouzivate spravne ale tento parametr (SO_REUSEADDR) je
> urcen presne pro to aby dovolil bindnout port pokud ten je ve stavu
> FIN_WAIT2. Ja to s uspechem a bez problemu pouzivam nekolik let a programy
> me bez techto problemu bezi asi na 11 druzich Unixu.

	No, mozna to bylo v te dobe i trochu jadrem (nebylo vyvojove, tusim, ze
nejaka 2.0.3X) - ladil jsem skolni projekt pro Proxy WWW server... -
proc to pisu - inu proto, ze naprosto stejne problemy melo v tu dobu na
tom jadre i BIND a HTTPD (Apache), i jine programy... - mozna to bylo
interakci s jadrem (ale v konferenci se problem podobneho razeni
neobjevil...)

    S pozdravem a pranim hezkeho dne za firmu FoNet, spol. s r.o.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz