Linux a ridici system CNC stroju

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Září 9 10:15:24 CEST 1999

Zdravim,

> mno pod svgalib nefunguje dost karet a nastavovani nemusi byt vzdy trivialni

   To zalezi na tom, jestli chcete standardni VGA mod nebo nejaky specialni.
Pokud standardni, nemely by s tim byt zadne problemy, pokud specialni, jsou
casto problemy i pod DOSem (jina cisla modu na ruznych kartach apod.).

> jednoduchosti programovani se linux dosu asi nevyrovna. v DOSU proste mate
> VSECHNO v rukou. nejsem takovy znalec linuxu, abych mohl rici ze vim co se kde
> sustne.

   Ale uz napriklad pristupovat k souborum a pritom udrzet "realtimovost"
je v DOSu takrka nemozne.

> Mame tu jeden program na ovladani trvdomeru a ten
> pokud je pocitac taktovan vice jak na 300MHz tak selhava.

   Borland C/Pascal, tipnul bych si :)

> jak se mi jevi SVGAlib nema budoucnost, snad neco pod X, ale prase se v nich
> vyznej ( to je parafraze hehe )

   A nebo frame buffer.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"There really exist a Microsoft product that doesn't suck -- unfortunately, it's a vacuum cleaner."