Mereni komunikace client - server

linux linux na ineqbrno.ocb.cz
Pondělí Září 13 09:23:47 CEST 1999

Ahoj lidi.

Mam jakehosi klienta nejmenovaneho informacniho systemu a potreboval bych
zmerit jeho pozadavky na sirku pasma. Mam navrhnout odpovidajici WAN linku,
ale nemam poneti, jak moc ji dany klient zahlti.

Chtel bych to nejakym zpusobem zmerit pomoci prostredku linuxu.
Moje predstava je, ze nainstaluji linux, rozjedu routovani, rozdelim
testovaci sit na dva segmenty (klienty a servery) a na tom linuxu si  bud
zmerim zatizeni site, nebo najak omezim propustnost karet na pozadovanou
hodnotu a odsleduji odezvy. Poradte mi, prosim jaky SW mam na tom linuxu
(pouzivam RH 6.0) pouzit, popripade nejakou jednodussi cestu, pokud to
nebude neco ve smyslu "Kup si nejakej router, kterej to umi."

Diky za rady.

BN