COSA přes rozhraní X.21

Pavel Just just na ais.cz
Úterý Září 14 14:32:20 CEST 1999

Zdravím

   Situace je následijící:

RedHat 6.0, jádro 2.2.12, moduly syncppp a cosa z distribuce jádra.
Cosa má dvě rozhaní - V.24 a X.21, používáme X.21. Detekce COSy,
nanhrání firmware a  příkaz srctl cosa0c1 syncppp proběhnou
úspěšně. Mám přidělenou síť celkem osmi IP adres. Provider mi tvrdí,
že prtější rozhraní je nastaveno na tzv. Unnumbered Interface.
Příkaz ifconfig cosa0c1 vypíše vždy několik paketů přijatých a několik
vyslaných. Jejich počet spojitě pomalu roste. Počet chyb, ať jakýchkoli,
je v oblasi maximálně promile. Autorizace se na druhé straně nevyžaduje
žádná. Zkoušel jsem nastavit u  rozhraní cosa0c1 1. žádnou adresu,
2. jenom lokální, 3. lokální i vzdálenou. Vše pro masky sítě
255.255.255.255 tak pro 255.255.255.248 (8 přidělených adres).
Přesto se nedá nikam pingnout. Co dělám špatně ?

                          Pavel Just