Instalace RH6 - Kernel panic: nyni problem s AMD K6-2

P.A. aligra na uo.fairnet.cz
Středa Září 15 21:37:09 CEST 1999

> Ja mam skoro vsude K6
> K6-200, K6-300/66 K6-300/100 a K6-2-330/100.
> A shutdown -h bezi naprosto bez problemu, ale mam vsude RH 5.2
> kernel 2.0.36 2.0.37 2.2.9 2.2.10.
> Ale pretaktovavat jsem ho nikdy nezkousel.
> Dan

Doufam, ze to nebude jedna z dalsich chybicek RH6.0 CZ :(((
Zkusim jeste zitra poslat tu chybovou hlasku. Myslim, ze to ale konci
vypisem z registru a nenapada me jak ten vypis presmerovat do souboru,
abych ho nemusel opisovat.:(

> 1. Zkousel jste to take s Intelem?
> 2. Mate zapnutou podporu vypinani v jadre?

1. Intel mam doma a RH6.0CZ na nem jede celkem dobre.
2. To nevim. (opakuji nejedna se o muj pocitac takze to nemuzu hned
zkontrolovat ). Ale zkusil jsem to vypnout na sve masine. Po ulozeni
jsem udelal make dep a pak shutdown -h now a pocitac skoncil uplne
normalne.....Power down. (po uprave jadra jsem nerestartoval - vadi to ?)

Jeste neco. Nevim zda to k necemu bude, ale instalace probihala z
HDD (z oddilu s FAT 32)  - v obou pripadech !!!

Ma jeste nekdo zkusenost z RH6.0CZ na K6-2 266 - 400MHz

Diky za odpoved,
s pozdravem
Pavel