Instalace RH6 - Kernel panic: nyni problem s AMD K6-2

Středa Září 15 22:55:26 CEST 1999

On Wed, 15 Sep 1999, P.A. wrote:

> vypisem z registru a nenapada me jak ten vypis presmerovat do souboru,
> abych ho nemusel opisovat.:(

To bude dost tezke, protoze jestli je to uplne nakonec, tak je
1. mrtvy syslogd / klogd, 2. vsechny filesystemy jsou odmontovane.
Dostatecnym nasilim na skriptech by mozna slo dosahnout opaku, taky by slo
jako konzoli designovat seriovy port a odchytit to na jinem stroji.
Jestli nebude jednodussi tuzka a papir...

> normalne.....Power down. (po uprave jadra jsem nerestartoval - vadi to ?)

Ani ne, akorat se to nove jadro vubec nepouzilo. :)