Instalace RH6 - Kernel panic: nyni problem s AMD K6-2 (mozna)

P.A. aligra na uo.fairnet.cz
Čtvrtek Září 16 21:42:10 CEST 1999

Pekny den,

> jako konzoli designovat seriovy port a odchytit to na jinem stroji.
> Jestli nebude jednodussi tuzka a papir...

No - vzhledem k tomu, ze nejsem zadny expert, tak jsem u tuzky a papiru
zustal. Jeste se chci omluvit, napsal jsem ze prikaz shutdown -h now
neprobehne cely. Chyba. Nejen ze probehne cely, ale jeste pokracuje dal :)
Takze vypis po prikazu shutdown -h now vypada priblizne takto:
Power down                   (az do ted je vse OK)
general protection fault :   f000
CPU :   0
EIP :  0050 : [<0000872f>]
EFLAGS :  00010047
eax :  naky_cisla
esi :   zase_naky_cisla
ds :   naky_cisla
Process halt (pid : 484, process   nr:12, stackpage= c1e07000)
Stack : nevim_co
Call Trace : nevim_co
Code : <1> Unable to handle kernel paging request at virtual address
0000872f
current ->tss.cr3 = 01154000, %cr3 = 01154000
*pde = 00000000
Oops : 0000
Code : vypis_z_registru             (tady to konci)
-
Nejaky napad ?

> normalne.....Power down. (po uprave jadra jsem nerestartoval - vadi to ?)
> Ani ne, akorat se to nove jadro vubec nepouzilo. :)

Aha :), takze jsem to zkusil znovu s restartem a efekt je stejny.
(co by to jako melo delat, kdyz to vypnu ?) Zkousel jste to nekdo ?
Jen abych se ujistil. Podpora vypinani je v jadru v sekci:
General options --> Power off on shutdown ?

Jestli ano, tak v tom to asi nebude, protoze jsme to kontrolovali a ma to
tam zapnuty. Zkouseli jsme to preinstalovat, ale porad nic. Opakuji, ze tuto
chybu vypsali uz dve K6-2 s jinym hardwarem, takze je dost malo
pravdepodne ze by problem byl v nem. Jedine co meli obe spolecneho bylo:
1. Instalace RH6.0CZ (od EUROSHOPU)
2. Instalace probihala z HDD (ne z CD) z oddilu na kterem je Wir98(FAT32)
3. Byli to K6-2

Dekuji vsem za odpovedi.
S pozdravem
Pavel