LILO a velky HDD

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Září 20 21:45:05 CEST 1999

On 20 Sep 1999 17:00:37 +0200, Petr Skoda wrote:

:> > Funguje. Jednou jsem to dokonce provázal tak, že v NT boot
:> > manageru jsem měl odkaz na LILO a v LILO odkaz na NT boot
:> > manager. Krásně jsem mohl dokolečka vybírat...

: Byl by velky problem napsat sem zajemcum postup jak toho dosahnout ?
: Kdysi jsem postupoval podle HOWTO a chodilo to dokud jsem pouzival
: NTloader a dokopirovala LILO boot do nej.

Robil som to uz davno a podla howto - nespominam si
presny postup, ale chodilo to. V LILO mam

other=/dev/hda1
        label=nt

a v boot.ini

C:\BOOTSECT.LNX="Linux"

pricom v tom subore je LILO. Nastavenim aktivnej
partition sa potom da menit, co nastartuje ako prve.
Neviem, ci je to to, co chcete dosiahnut - nesledoval
som cely thread. Ak chcete NT loader obist uplne,
to sotva pojde - inak by ste museli okrem ineho
nejako vyhackovat, ako sa daju NT-ckam poslat
parametre pri boote typu /basevideo /sos a.p.

: Jakmile jsem uveril, ze to jede i zLILO primo poskodil
: jsem si cely disk a bohuzel nejen NT ale i Linux

Jediny zadrhel je v tom, ze NT-cka neznesu nic ineho
v MBR. Ak to skusite (a _velmi_ lahko sa to da spravit
omylom), nieco sa tam stane a disk je skutocne v prdeli
aj s Linuxom a odporucany nudzovy boot NT-cok to len
zhorsi. Ja som sa raz z tejto situacie dostal zachrannou
disketou s diskeditorom a rucnym dotukanim partition
table (skusenost po tom, co mi raz odpisal part. table
disk, ktory sa s inym na kabli nezniesol - vtedy som
jej zalohu nemal). Podla zbezneho pohladu boli iba
poprehadzovane particie a stacilo ich vratit tak
ako boli, ale to je bez zaruky.

Zdravi
--
				Stano