Poradte debilovi

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Září 27 10:27:07 CEST 1999

Oto tapik Buchta <Oto.Buchta na inet.cz> wrote:

> Nevim jak USB mys. S tou asi budou jeste problemy, nebot vyrobci
> hardware
> jsou preci jenom rychlejsi nez tvurci Open Source, kteri navic nemivaji
> ani potrebnou dokumentaci. Takze na USB asi bude potreba jeste chvilku
> pockat.

Nekdy to skutecne trva dlouho, nekdy se clovek nedocka vubec, ale nekdy
problemy nejsou. V tomto pripade je lepsi napsat misto "Open Source"
jenom "Linux". V NetBSD/FreeBSD by s USB mysi problemy byt nemely.
Sice jsem nezkousel (leda ze by mi ji nekdo venoval :-), ale zatim
jsem stiznosti na funkcnost nevidel.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science