Poradte debilovi

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Září 27 11:45:01 CEST 1999

On Fri, 24 Sep 1999, Frantisek Fuka wrote:

> Chtel bych se 1) blize seznamit s Linuxem, 2) delat pod nim nejake PHP
> skripty, ktere by ve spolupraci s MySQL nebo necim podobnym potom bezely
> na Linuxovem serveru...
>
> Mam na pocitaci Win98 a chci si tam nainstalovat i Linux, pricemz:

BTW: PHP bude chodit snad i na win98

> Nechci kvuli tomu nic delat s partitionama, chtel bych pouzit USMDOS
> nebo neco podobneho, aby byl cely Linux vlastne jenom DOSovy adresar.
> Pochopil jsem spravne, ze USMDOS distribuce funguji tak, ze se pocitac
> restartuje v DOS modu a pak se spusti nejaky linux.bat, ktery preda

Ano

> rizeni Linuxu a kdyz chci zpatky do Windows, tak musim restartovat cely
> pocitac? Existuje nejaky Linux, ktery by se dal spustit primo z Windows,

Ano

> bez nutnosti Shutdownu a prechodu do DOS modu? (Ptam se proto, ze mym

Ne

Existuje vsak jina moznost: http://www.vmware.com

> Rozhodne potrebuji z Linuxu mit moznost cist i menit soubory ktere mam v
> normalnich Win98 adresarich (long filenames). Rozhodne potrebuji
> pouzivat USB mys.

To bude problem. V jadrech 2.3 jsem nejakou podporu videl, chce to
vyzkouset. Nicmene pokud by Linux bezel ve VM VMWARE, asi by
ta mys mohla byt USB pro Win98 a pro Linux se premapovavat na serial
mouse.

> Zatim jsem objevil, ze by mi mohlo vyhovovat to co je na www.armed.net
> nebo www.winlinux.net (U toho WinLinuxu je ovsem poznamka, ze
> nepodporuje USB. Mam tomu rozumet tak, ze USB drivery v te distribuci
> nejsou, ale pokud si je stahnu odjinud zkompiluji si je, tak bude vse
> OK?)

Je to mozne, treba vsak vyzkouset

> Vite o jinych podobnych distribucich a kterou z nich byste mi
> doporucili?

Debian :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic