Jakou distribuci zvolit

Dominik Formanek dominik na formanek.cz
Pondělí Září 27 20:40:35 CEST 1999

Mimojine od slink je tu apt*.deb, coz je genialni manager deb baliku, ktery
umoznuje stahovat baliky z inetu nebo disku nebo CD, k tomu stahne i vsechny
dependence (zavislosti) a nainstaluje. Sam si zjjisti, kde se povaluje
nejnovejsi verze a tu nainstaluje. Muze managovat vsechny baliky ve vasem
debianu upgradovat za novejsi atd.

Dominik