MySQL a Postgresql

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Středa Duben 12 15:16:05 CEST 2000

To som skusal s postgresom. Ale nefunguje to. Prave to by som chcel vediet, ci
sa principalne da alebo neda pisat v tomto klientovi po cesky alebo slovensky.

MySQL takisto akceptuje ábitove znake, ale nie z klavesnice. Pomocou skriptov
ich viem bez problemov naplnat. Ale niektore veci by sa sikovnejsie upravili
rucne.

Na konzole mi diakritika funguje bez problemov.

Pavel