Přítulný Linux - X Windows - vyřešeno

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Středa Duben 19 11:36:26 CEST 2000

František Rybář napsal:
 : 1) Měl bych jeątě dotaz. Rád bych, aby login probíhal v textovém módu, a
 : startovaly jenom, kdyľ napíąu startx. Nenaąel jsem ľádnou volbu. Zkuste
mě
 : třeba jenom trochu nasměrovat, já uľ tou cestou půjdu.

Radovan Garabík napsal:
v subore /etc/X11/xdm/Xservers zakomentovat posledny riadok:
:0 local /usr/bin/X11/X vt7 -deferglyphs 16

Funguje to skvěle!

Jan Stavěl napsal:
>   pokud již nikdy nechcete startovat do X, stačí na konzoli následující:
>
>      dpkg --purge xdm
>
>   dpkg ... správce balíčků v debianu :-)
>   xdm  ... jméno balíčku, který se stará o login v X. Při jeho odinstalaci
>      ( parametr --purge ... odinstaluje a zruší všechna konfig. soubory
>                              s balíčkem související,
>        případný parametr -r ... odinstaluje, ponechá soubory, ve kterých
je
>                              konfigurace
>      ) se vše nastaví tak aby se hlásilo z konzole.

Do grafiky staroval opravdu nechci, takže xdm odstraním. V každém případě se
chci přihlašovat v textovém módu.

František Rybář