jak velky disk snese EXT2?

Jirka "Eagle" Novák jiri_novak na usa.net
Čtvrtek Duben 20 09:46:07 CEST 2000

> Proc je lepsi mit nekolik mensich. Jako odkojenec WIN jsem mel vzdy za to,
> ze je lepsi mit jednu vetsi - do rozumne miry zamozrejme, rekneme 10GB.
> 1. pri havarii se pri jedne partition lepe zachranuji data
> 2. nemam problem ze bude jednou mala a budu s ni muset nechak sachovat s

  Kdyz sem vam spusti fsck na 10 GB (pri bootu), tak se nebudete stacit
divit. Kdyz vam zkolabuje partition, budete rad, ze jste prisel jen o ty 2
GB a ne o vsechno :-). Jinak v linuxu se krome /home/, /var/, /opt/ a /usr/
adresare zas tak nerozrustaji (mno, /var/ se mi rozrusta diky poste a /opt/
a /usr/ jen kdyz neco novyho nainstaluju, coz neni na serveru tak casty,
/home/ je jasny).

To je ma odpoved, to je ma rada ted. :-))
(a kdo nezna Mrazika, neni velkej kluk! :-)))

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
eagle na unicode.cz