OT:Re: Přítulný Linux

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Čtvrtek Duben 20 11:46:35 CEST 2000

Michal Krause pise:
> Ja jsem momentalne v situaci, kdy jsem byl donucen se zacit ucit psat
> primo v TeXu a muzu se podelit s nekterymi zkusenostmi:

Dodal bych jenom, ze:
- muzete snadno vytvared PDF vystup misto PS
- existuje skvela knizka Rybicka: LaTeX pro zacatecniky
- az se budete chtit naucit vic (plain), muzete si stahnout "TeXbook naruby"
  P. Olsaka v elektronicke podobe (papirovy naklad je rozebran)
- existuje konference cz.comp.cstex alias cstex na cs.felk.cvut.cz.

--
                               David Kuzela
-=[kuzela na mbox.vol.cz]=-=[ICQ]=-=[24470559]=-