Tisk v TeXu (was:Re: OT:Re: Přítulný Linux)

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 20 13:40:54 CEST 2000

On 20/04/2000, Jaroslav Honsa wrote:

> Nemam nic proti pdf ani ps (viz mail od Michala Krauseho), ale vznikaji
> vam zbytecne soubory. Myslel jsem, ze je standartni:
> (cs)latex soubor.tex  -> soubor.dvi
> xdvi soubor.dvi        (prohlidnout)
> dvips -f soubor.dvi | lpr ...

Muj postup vyuziva postscriptovy soubor z jedineho duvodu - gv mi prijde
mnohem privetivejsi a pohodlnejsi, nez xdvi (nebo kdvi). Ale to uz je
vec osobniho vkusu :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi