Re: Tisk v TeXu (was:Re: OT:Re: Přítulný Linux)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 21 08:42:21 CEST 2000

> Nemam nic proti pdf ani ps (viz mail od Michala Krauseho), ale vznikaji
> vam zbytecne soubory. Myslel jsem, ze je standartni:
> (cs)latex soubor.tex  -> soubor.dvi
> xdvi soubor.dvi        (prohlidnout)
> dvips -f soubor.dvi | lpr ...

No, nevznikaji, protoze ja vubec nevytvarim *.dvi. Takze mam na disku misto
*.tex a *.dvi soubory *.tex a *.pdf. Coz mi pripada lepsi, protoze IMHO
prohlizec na pdf ma na pocitaci skoro kazdy (kolikrat se me lidi, co maji
Windowsy ptaji, co je to Acrobat Reader, ze se jim to s necim nainstalovalo
a jestli to muzou smazat).

S pozdravem Zdenke Bohm