Re: OT:Re: Přítulný Linux

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Čtvrtek Duben 20 06:48:37 CEST 2000

František Rybář wrote:

> Určitě je asi lepší spíš psát v TeXu přímo.
to je nadherna formulacia. ;-) Osobne by som povedal, ze s LyX-om nic
neskazis, nakoniec LyX vie exportnut aj LaTeX-ovy zdrojak. Okrem toho
spolupracuje napr. s ispellom, takze sa da jednoducho poriesit
spell-checking a ma aj ine prednosti.

> princip mi připadá srozumitelný. Ale vytisknout soubor v TeX je pro mě něco,
> co ve mě už dnes po několika pokusech vyvolává děs a hrůzu.

najjednoduchsie asi bude 'pdftex xxx.tex' a vysledne .pdf vytlacit z
Adobe Acrobat Readera na lubovolnej platforme.

Bedo.