Linux nema kvalitni simulator WAPu? (Was: Linux, Apache & WAP)

Petr Balas petr na petrbalas.nospam.cz
Pátek Duben 28 19:06:02 CEST 2000

Hi

"Martin Horak" <horakm na padouch.sce.cz> wrote in message
news:Pine.LNX.4.10.10004281615120.2588-100000 na padouch.pc.sce.cz...
> Vlozim se do debaty, protoze jsem narazil na
> http://www.wapserver.cz/wml/phpserial000321.html
> v clanku o tvorbe dynamickych WAP stranek na nasledujici nazor:

> Instalace Microsoft Personal Web Serveru
> Tuto variantu jsme vybrali, neboť je pro instalaci jedna
> z nejsnadnějších a nevyžaduje tak "brutální" zásahy do software
> počítače jako např. IIS Server nebo Apache. Kromě toho Apache
> znamená automaticky Linux a Linux automaticky znamená, že nemáme
> dostatečně kvalitní simulátor WAPu. Přes Linux tedy cesta bohužel nevede.

Simulator WAPu je IMHO minen simulator WAP telefonu t.j. prohlizec WAP
stranek.
A o takovem pro Linux nevim :-(

Ostatni je zbytecne komentovat :-)

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)