Linux nema kvalitni simulator WAPu? (Was: Linux, Apache & WAP)

Pavel Kolesnikov pavel na bonton.cz
Pátek Duben 28 20:53:40 CEST 2000

> c) Pouzivat online prohlizec wapalizer (http://www.gelon.net/)

> Osobne mam vyzkousenou druhou a treti moznost a jejich kombinace se mi
> zda byt postacujici. Wapalizer je velice pekny, ale stranky musi byt
> dostupne z Internetu. Oproti tomu waplet funguje i lokalne, ovsem ma
> zase mene funkci.

S wapalizerem mam naopak zkusenosti dost spatne - prijde mi,
ze je k WML strasne benevolentni a ze mi sezere konstrukce,
ktere treba Nokii 7110 primejou k odmitnuti se strankou
zabyvat.

I kdyz fakt je, ze zrovna o tomhle telefonku se rika, ze na
tom s wml zas nijak zvlast neni... nevite nekdo, jestli se
nekde da splasit seznam jejich nectnosti? Radeji mailem, uz
tak jsem se dost odchylil od tematu...

  Pavel