Nechodici Initio 9100UW + Yamaha 4416S (fwd)

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Úterý Srpen 8 10:24:23 CEST 2000

David Zednicek wrote in message ...
>Zdravim,
>
>trochu jsem si s tim v nedeli odpoledne pohral a zda se, ze to chodi...
>Provedl jsem upgrade firmware Initia i Yamahy na posledni dostupne verze,
>rekompiloval jadro a vypnul "Probe all luns on device"

>Pokud to bylo zapnute sice se stroj neseknul, ale modprobe/insmod initio

Ja si neuvedomil, ze pouzivas ovladac v modulu.  Ja jsem planoval bootovat
ze SCSI disku na tomtez ovladaci, proto jej mam v kernelu.

>nedobehl do konce a zustal viset. V cat /proc/scsi/scsi bylo videt dalsi
>zarizeni na tomtez ID ale s LUN=01 s nesmyslnymi retezci misto vyrobce
apod.

>po rebootu jsem provedl:
>modprobe sr_mod
>modprobe initio
>
>Oops a jede to ;-)
>Jako CD-ROM to chodi, co se tyce vypalovani zatim jsem nezkousel, musim
>uvolnit nejaky to misto na HDD sehnat SW a o vikendu nebo jak bude cas se
>uvidi ...

Pro peceni pouzivam cdrecord, nebo jak se to vlastne menuje.  Mozna ze
pouzivam neco uplne jineho.  Ja si totiz napsal par scriptu a tak pecu:
# eject
polozim oplatek
# load; burn
vyjmu oplatek, polozim oplatek
# load; burn
pozn. 'burn' dela implicitne eject :)

jediny problem byl vytvorit tomu scriptu ocekavane zarizeni, snad to bylo
/dev/sg, nebo tak nejak.  Kdyz si vzpomenu, tak se doma podivam.

>Kazdopadne diky za rady a pozitivni motivaci
Negativni: mel jsem taky 4416S, a do mesice mi umrela.  Yamaha vyrobila
peknou serii smejdu.  Pri reklamaci jsem pro jistotu upgradoval na 6416S a
nedam na ni dopustit.  Zkratka i mistr tesar se nekdy utne (4416S).
Doporucil bych uvest si preventive do poradku vsechny veci potrebne pro
pripadnou reklamaci.

Radek Hnilica